My First Acting Video with Nicole~!

There was this one day, I asked my reader on my little FanPage about what I can do with my blog and Facebook page. These are some voice out =)


So this time "Make A Video" has become my mission! ;p


I have seen a featured video through Castrol Malaysia' Facebook. It is about DJ Fara and DJ Jan fighting for something. Kinda funny to see 2 person fight for the same thing. So me and my friend try to make a video about sabotage each other. Watch this video first:



DJ Fara & DJ Jane Office Battle Part 1



One night, I asked the Xeroz couple [MsXeroz and ImXeroz] to tag along for dinner and video recording. I can't sabotage myself right? Haha


Decided to have some sushi at Sakae Sushi in IOI Mall



Their sushi looks really nice~!



This time the video will featuring yours truly and MsXeroz (Nicole)



I was late because of some reason and kinda frustrated to share about it.



Nicole then try to clear things up



However the argue never end and we ......



Watch my video to find out more ;p



Who is the Bad Driver?



After I have finish watching all 3 part of the fight between DJ Fara and DJ Jane on Castrol Facebook. I can say our video is not as good as theirs yet. Please feel free to watch the other two part:



DJ Fara & DJ Jane Office Battle Part 2



DJ Fara & DJ Jane Office Battle Part 3



So what do you think about my first video with a little story in it? Btw, ImXeroz is the videographer. Thanks a lot to you both~! Please do comment about our video and visit Castrol Facebook for some good stuff. I heard there are contests going on there~ =D

Comments

  1. eh? the video has been removed !? i wanna watch eh !! XD

    ReplyDelete
  2. [rachelkoko]
    Woot, thanks for inform me about that =D

    ReplyDelete
  3. nice video there bro! but the trick u did on the sushi wont work on me! im a wasabi freak! XD i wanna join a wasabi eating competition!!! :p

    ReplyDelete
  4. [Henry Lee]
    Lol! I am sure u can find any wasabi eating competition if they organize one ;p

    ReplyDelete
  5. really funny video darn me hungry liao for sushi *goes satsugai some poor fella fish*

    ReplyDelete
  6. [Spectre]
    Yay thanks for watching ~!
    Ops accidentally advertised for Sakae Sushi ;p

    ReplyDelete
  7. nice video there bro! but the trick u did on the sushi wont work on me! im a wasabi freak! XD i wanna join a wasabi eating competition!!! :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Look at the brightside!! You are going to speak out! Thanks for dropping by :)

Popular posts from this blog

7 Things To Do In FRIM Kepong - Canopy Walkway, Jogging & Nature Trekking

CNY Decoration Here Is So Beautiful That You Should Take Your Family Photo Here

TOP 13 THINGS TO DO IN THE LINC KL #THELINCKL

MARC JACOBS #PATCHMARC - Customize Your Belonging with Exclusive Patches & Pins

Best Scalp Micropigmentation (SMP) in Malaysia | SMP 让你不再为秃头而烦恼

【UCHAT SONGKRAN DAY-OUT】 CHUNG HA, BNK48, JANNINE WEIGEL, BUNKFACE AND MORE TO MAKE A SPLASH @ SETIA CITY OVAL LAWN

10 Things to do in IOI City Mall, Putrajaya #IOICityMall